-
Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
- Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
- Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
-
Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
- Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
- Czy certyfikat jest ważny?
Logowanie do systemu eCorpoNet
- Chroń swoje hasła!
- Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
- Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
- Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
- Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
- Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony
Na czym polega zmiana?
1. Podczas logowania się do swojego konta w internecie poza identyfikatorem i hasłem, poprosimy Cię o potwierdzenie logowania przy pomocy jednorazowego hasła SMS,
2. Raz na 90 dni poprosimy Cię o zatwierdzenie logowania hasłem SMS lub Autoryzacją Mobilną,
3. Gdy będziesz sprawdzać historię transakcji starszą niż 90 dni, możemy Cię poprosić również o potwierdzenie tej operacji hasłem SMS lub Autoryzacją Mobilną,